سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ورزش و جوانان استان بوشهر:

کارگاه تخصصی ویژه سازمان‌های مردم نهاد منطقه ۲ کشور در بوشهر برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: کارگاه آموزش تخصصی ویژه سازمان های مردم نهاد منطقه ۲ کشور از ۵ تا۷ دی ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین دهجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد در عرصه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اظهار داشت: مشارکت جوانان در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یکی از برنامه‌های ورزش و جوانان است که نقش مهمی در تحقق اهداف جوانان و جامعه دارد.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل سازمان‌های مردم نهاد جوانان تاکید کرد: برای اینکه مشارکت مردمی نقش خود را توسعه پایدار بیشتر کند سازمان‌های مردم نهاد جوانان به عنوان سازمان‌های پیشرو در حوزه اجتماعی اولویت دارد.

معاون ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به افزایش تشکیل سازمان‌های مردم نهاد جوانان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان بوشهر افزایش یافته است.

دهجان از برگزاری کارگاه تخصصی ویژه سازمان‌های مردم نهاد منطقه 2 کشور در بوشهر خبرداد و تصریح کرد:کارگاه آموزش تخصصی ویژه سازمان های مردم نهاد منطقه 2 کشور از 5 تا7 دی ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این کارگاه تخصصی با همکاری دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مواد مخدر، موسسه مهر خانواده ، اداره کل ورزش و جوانان بوشهر، تامین اجتماعی بوشهر و با حضور استان‌های بوشهر، فارس، اصفهان، هرمزگان و چهارمحال وبختیاری در بوشهر برگزار می‌شود.

حسین دهجان با بیان اینکه افتتاحیه این کارگاه آموزشی 5 دی ماه برگزار می‌شود گفت: این کارگاه با موضوع مدیریت طرحی و توسعه محصولات و خدمات، مهندسی کار آفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

برگزاری کارگاه تخصصی ویژه سازمان‌های مردم نهاد منطقه ۲ کشور در بوشهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.