سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری افزون بر ۳۸ میلیاردتومانی فروشگاه رفاه درسیستان وبلوچستان

مدیر شرکت فروشگاه‌های رفاه سیستان و بلوچستان گفت: فروشگاه رفاه با هدف عرضه محصولات داخلی کشور در این استان تاکنون افزون بر ۳۸۰ میلیارد ریال (۳۸ میلیارد تومان) سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مریم فدایی راینی مدیر شرکت فروشگاه‌های رفاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فروشگاه رفاه به عنوان گسترده‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور هم اینک در سیستان و بلوچستان دارای ۶ فروشگاه در شهرستان‌های خاش، سراوان، نیکشهر، زاهدان، چابهار و ایرانشهر است.

وی ادامه داد: این فروشگاه‌ها با هدف ارائه خدمات بهتر به همشهریان در شهرستان‌ها و مرکز استان راه اندازی شده تا کالا‌های با کیفیت در اختیار مشتریان قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از کالا‌های عرضه شده در این فروشگاه‌ها به دلیل حذف واسطه‌ها و ارائه مستقیم کالا با قیمت مناسب و با کیفیت؛ مقرر شده در آینده نزدیک تعداد این فروشگاه‌ها در دیگر شهرستان‌های استان از جمله زابل افزایش یابد.

مدیر فروشگاه‌های رفاه سیستان و بلوچستان گفت: فروشگاه‌های فعال رفاه در این استان توانسته زمینه اشتغال ۱۱۰ نفر نیروی بومی را به صورت مستقیم و ۵۰ نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم کند.

فدایی افزود: اجناس عرضه شده در فروشگاه‌های رفاه سطح استان با تخفیف سه تا ۵۵ درصدی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
وی گفت: روزانه ۶۲۹ میلیون ریال کالا در فروشگاه‌های رفاه سراسر استان به فروش می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی در راستای تحقق شعار سال برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرارداده است که هدف کمک به توزیع و فروش محصولات تولید کنندگان داخلی است.

مدیر شرکت فروشگاه‌های رفاه سیستان و بلوچستان با اشاره به توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در تولید انواع محصولات کشاورزی و صنایع دستی گفت: با توجه به ظرفیت‌های این حوزه بنا داریم تا حد مقدور محصولات این استان را در فروشگا‌های رفاه سراسر کشور عرضه کنیم.

وی با اشاره به کمپین تضمین خرید ارزان در فروشگاه‌های رفاه گفت: این طرح بزودی در فروشگاه‌های رفاه سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود به طوری که هر کالایی که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیگر ارزان‌تر از فروشگاه رفاه عرضه شود این فروشگاه موظف خواهد شد ۱۵ برابر مابه التفاوت آن را در قالب وجه نقد در اختیار مشتری قرار دهد.

انتهای پیام/ع

فروشگاه رفاه به عنوان گسترده‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.