سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

9 دی؛ تجلی قدرت خدا/

فروزنده: حماسه 9 دی تمامی کف‌های باطل را شُست/امنیت و آرامش از برکات 9 دی است

عضو جمنا گفت: حماسه 9 دی پیوند با ولایت است و آبی بود که تمامی کف‌های باطل را شُست و با خود برد.

لطف‌الله فروزنده عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به حماسه مردمی 9 دی، اظهار کرد: فتنه‌ 88 دارای ابعاد و لایه‌های مختلفی است و فتنه‌گران براندازی نظام را نشانه گرفته بودند.

وی ادامه داد: هدف اصلی این بود که به نظام آسیب بزنند، نظامی که توانسته بود بیش از 85 درصد مردم را پای صندوق بیاورد و انتخابات پرشوری رقم بزند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به جریانی که  فتنه را ایجاد کرد، مورد حمایت مردم قرار نگرفت، تصریح کرد: وقتی نتایج انتخابات 88 با درصد بالای مشارکت اعلام شد، دشمن کاملا عقب نشینی  و لحنش  تغییر کرد و در برابر عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود آورد.

فروزنده گفت: ساختار شکنی سران فتنه بعد از برگزاری انتخابات موجب شد تا دشمنان دوباره نسبت به کشورمان طمع کنند و از درون اردوگاه فتنه به دشمن چراغ سبز نشان دادند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: فتنه گران چندین ماه کشور را معطل کردند در حالیکه دولت می‌توانست مسائل مردم را حل و فصل کند.

وی با بیان اینکه ساختار شکنی فتنه گران آبروی مردم را در جهان خدشه دار کرد، افزود: زمانی که تعدادی اوباش، ضد انقلاب که تحت حمایت منافقین بودند به مهمترین ارزش انقلاب یعنی فرهنگ عاشورا توهین کردند و مردم این را برنتافتند و با هوشمندی وارد صحنه شدند و حماسه بزرگ 9 دی را آفریدند.

فروزنده با اشاره به اینکه حماسه 9 دی در انقلاب اسلامی بی نظیر است، ادامه داد: این حماسه پیوند با ولایت است و آبی بود که تمامی کف‌های باطل را شُست و با خود برد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حماسه 9 دی آثاری فراوانی از جمله پبوند عمیق مردم با ولایت، ناامید کردن استکبار جهانی، ایجاد ثبات و اقتدار در کشور را داشت.

وی یکی دیگر از دستاوردهای 9 دی را رسوا شدن عوامل ضد انقلاب و جاسوسان استکبار جهانی دانست و گفت:  9 دی باید به عنوان دستاوردی مهم  حفظ شود. این حماسه نشان داد آنجا که ملت ایران به پیروی از رهبرشان به صحنه می‌آیند، اقتدار نظام افزایش می‌یابد.

فروزنده با تاکید بر اینکه این حماسه ثبات و آرامش کشور را افزایش داد، افزود: امنیت، آرامش، پیشرفت کشور، خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و... از برکات 9 دی بوده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ریشه حماسه 9 دی را  اعتقادات مردم دانست و بیان کرد: مردم به امام حسین(ع) و دین اسلام باور دارند و توهین به مقدسات را تحمل نکردند.

وی با تاکید بر اینکه این حماسه 9 دی دفاع تمام قد از ولایت بود، ادامه داد: ریشه دیگر 9 دی را می‌توان در پیوند عمیق آنان با رهبری نظام یافت چرا که مردم انقلاب را با جان و دل پذیرفته‌اند و در جهت حفظ آن تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.