سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در اردبیل برگزار شد

جشن پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت ظهر امروز با حضور خانواده های شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم اردبیل در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار نوعی اقدم، فرمانده جبهه مقاومت در این مراسم به اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی کشورمان جایگاه و عزت ویژه ای پیدا کرده است که این عزت و عظمت را مدیون ایثارگری های شهیدانی هستیم که برای بالابردن پرچم جمهوری اسلامی اران از جان خود گذشتند.

وی به مسائل داخلی اشاره کرد و افزود: مسئولان از هر گروه سیاسی که باشند باید مردم را مبنا قرار داده و مشکلات آنها را حل کرده و خود را خدمتگذار مردم بدانند.

سردار نوعی اقدم از مردم استان اردبیل بابت حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از نیروهای جبهه مقاومت تقدیر کرد و گفت: مردم اردبیل همانند همیشه رزمندگان خود را مورد لطف قرار داده و از آنها با تمام توان مادی و مالی حمایت کردند و جزو 3 استان برتر در پشتیبانی از مدافعان حرم در سطح کشور هستند.

فرمانده جبهه مقاومت با خائن خواندن کسانی که به اختلافات داخلی دامن می زنند گفت: در برهه کنونی بیشتر از همه نیاز به وحدت و یکپارچگی داریم و مسئولان سعی کنند از اختلافات داخلی پرهیز کرده و هیزم بر تنور دشمن نیاندازند.

انتهای پیام/ح

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.