سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ؛

خیرین 84 مرکز سلامت در مناطق زلزله زده می سازند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی تفاهم نامه هایی مقرر شد که خیرین ساخت 62 خانه بهداشت، 22 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی، سه مرکز فوریت های پزشکی و دو بیمارستان را برعهده بگیرند

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص زمان افتتاح این پروژه ها گفت: بر اساس پیش بینی صورت گرفته خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و مراکز فوریت ها ظرف یک سال آینده و دو بیمارستان ظرف 18 ماه بعد از تحویل زمین احداث می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در چند روز ابتدایی زلزله فاز درمان در اولویت است، گفت: با گذشت چند روز پس از حادثه و ساماندهی مصدومان فاز بهداشت در اولویت قرار می گیرد.

وی افزود: خوشبختانه با همت همکاران حوزه بهداشت، شبکه بهداشت در مناطق زلزله زده ظرف شش روز ابتدایی به وضعیت عادی بازگشت و با نصب کانکس و راه اندازی تعدادی از مراکز، خانه های بهداشت در مناطق زلزله زده فعال شدند.

وی  گفت: با کنترل مناسب و اقدامات بهداشتی به موقع نیز خوشبختانه اپیدمی بیماری خاصی در مناطق زلزله نداشتیم و حتی یک مورد التور (وبا) هم در منطقه گزارش نشد.

انتهای پیام/ز

فعالیت خانه های بهداشت در مناطق زلزله زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.