سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحان اصلی فتنه ۸۸ بودند

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: طراحان فتنه ۸۸ آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند که با هماهنگی با عده ای در داخل کشور دست به این اقدام پلید زدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در دیدار با مدیر و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان ایلام بیان کرد: دانشگاه و حوزه خط مقدم مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن هستند.

وی اظهارکرد: حوزه و دانشگاه با تربیت افراد با بصیرت نقش بسیار مهمی در رشد و تعالی کشور داشته و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته اند.

امام جمعه ایلام افزود: دشمن امروز سعی در نفوذ به درون این دو نهاد مقدس و با اهمیت را دارد تا بتواند افکار و اهداف خود را در جامعه پیاده سازی کند.

وی اضافه کرد: باید با بستن راه های نفوذ دشمن امید های آنها را برای ضربه زدن به نظام اسلامی از بین ببریم که یکی از راهکارهای مهم در این زمینه بصیر بودن و بصیرت افزایی است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حماسه یوم الله ۹ دی ادامه داد: طراحان فتنه ۸۸ آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند که با هماهنگی با عده ای در داخل کشور دست به این اقدام پلید زدند.

وی یادآورشد: در فتنه ۸۸ تمام هماهنگی و برنامه ریزی ها چه در داخل و چه در خارج از کشور انجام شده بود و طراحان و مجریان آن حتی ذره ای فکر شکست این فتنه را هم در ذهن خود متصور نبودند و این کار را صد در صد موفق فرض کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: عده ای در داخل که به دنبال تسویه حساب های سیاسی و جناحی بودند با رفتن به اردوگاه دشمن خود را مقابل نظام، رهبری و ملت بزرگ ایران قرار دادند و این خیانت ها تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

انتهای پیام/ د

صحبت های نماینده ولی فقیه در ایلام

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.