سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختر...پدر...دختر» در سینما سوره اصفهان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: فیلم‌های سینمای هنر و تجربه هر هفته در اصفهان اکران می‌شود و بر این اساس فیلم «دختر...پدر..دختر» دوشنبه در سینما سوره به نمایش درمی آید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مصطفی حسینی ، با بیان اینکه بیشتر فیلم‌های سینمای هنر و تجربه تاکنون در اصفهان اکران شده است، اظهار داشت: روز دوشنبه فیلم «دختر...پدر...دختر» به کارگردانی پناه برخدا رضایی از جدیدترین فیلم‌هایی است که از ساعت ۲۱ در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود که این فیلم دارای رویت خاصی از زندگی سه خواهر در طبیعتی بکر و زیباست.

وی با بیان اینکه فیلم «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری نیز از ساعت ۱۵ نمایش داده می‌شود، ابراز داشت: این فیلم همچنین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز به ترتیب در سانس های ۱۷ و ۱۹ در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به استقبال خوب اصفهانی ها از فیلم‌های طنز «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی و «ثبت با سند برابر است»، بیان داشت: «آیینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی در سالن نقش جهان و «ثبت با سند برابر است» از بهمن گودرزی در سالن چهارسوق پردیس سینمایی چهارباغ بر پرده اکران است.

وی با بیان اینکه فیلم‌های «وقتی برگشتم» از وحید موسائیان، «خالتور» و «آیینه بغل» به شکل سانس های تک در سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ اکران می‌شود، ابراز داشت: «حریم شخصی» به کارگردانی احمد معظمی، «شکلاتی» از سهیل موفق، «فهرست مقدس» محمد امین همدانی و «اشنوگل» هادی حاجتمند نیز در سالن شیخ بهایی همین پردیس سینمایی به روی صحنه رفته است.

 

انتهای پیام/م

 

دختر...پدر...دختر در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.