سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان می‌تواند توقعات کواکبیان را برآورده کند

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: شورای عالی اصلاح‌طلبان می‌تواند توقعات کواکبیان را برآورده کند، البته این شورا نیازمند اصلاحاتی است.

داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح پیشنهادی از سوی مصطفی کواکبیان مبنی بر تشکیل پارلمان اصلاحات، اظهار کرد: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی عالی‌ترین تشکل با گرایش اصلاحات است، چرا که این مجموعه توانسته تمامی احزاب اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلبان غیرحزبی را در بر بگیرد.

وی افزود: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌تواند توقعات کواکبیان را برآورده کند، البته این شورا نیازمند اصلاحاتی است که می‌توان آن را مرتفع کرد.

قنبری تصریح کرد: اینکه جریان اصلاحات هر روز بخواهد تشکلی جدید به راه بیاندازد مفید نخواهد بود و لازم است که با تقویت نقاط قوت شورای عالی سیاستگذاری و رفع نقاط ضعف آن به فکر بهبود این مجموعه باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری بیان کرد: ماحصل ایجاد پارلمان اصلاح‌طلبان در بهترین شکل خود نتایج شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را دربر دارد.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان با تقویت شورای عالی سیاستگذاری می‌توانند در انتخابات‌های بعدی وحدت و انسجامی که همواره داشته‌اند را حفظ کنند و مانع از دودستگی شوند.

قنبری تأکید کرد: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان موفقیت‌های زیادی در زمینه انتخابات‌های گذشته و ایجاد وحدت میان اصلاح‌طلبان درپی داشته است و بنده ضمن احترامی که برای کواکبیان قائل هستم، معتقدم که تقویت شورای عالی باید در دستور کار قرار گیرد و این شورا نقطه قوتی برای پیشبرد اهداف اصلاح‌طلبان خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.