سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب گواهینامه مهارت در مراکز فنی و حرفه ای ایوان

مدیر مرکز فنی و حرفه ای ایوان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از 960 نفر متقاضی کسب مهارت از آموزش های رایگان بخش دولتی این مرکز در این شهرستان بهره مند شده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛قباد خسروی بیان کرد: این آموزش ها نسبت به مدت مشابه 9 ماهه سال گذشته بر حسب نفر ساعت معادل 151 درصد رشد داشته است.

وی اظهارکرد: این افراد در قالب 54 حرفه آموزشی و به میزان 193 هزار و 690 نفر ساعت خدمات آموزشی و مهارتی را دریافت کرده اند.

خسروی ادامه داد: 52 درصد از این آموزش ها در بخش شهری و 35 درصد در بخش روستایی و عشایری در قالب حرفه های آموزشی مانند مکانیک خودرو، ساختمان، برق صنعتی، طراحی دوخت، نقشه برداری، کیف دوزی، قالی بافی، گل های کریستالی و رویالی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت های این مرکز در 2 بخش آموزش و آزمون با داشتن 12 کارگاه برای خانم ها و آقایان در رشته های مختلف بصورت رایگان انجام می شود، افزود: در بخش خصوصی نیز با داشتن 14 آموزشگاه آزاد در رشته های آرایشگری، رایانه، خیاطی، رباتیک، قالیبافی و سیم پیچی در برابر شهریه مصوب سازمان، آمادگی خدمت رسانی جهت ارتقا مهارت فراگیران شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/ د

کسب گواهینامه مهارت در مراکز فنی و حرفه ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.