سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو هزار بیمار صعب‌العلاج کرمانی نیازمند کمک خیران هستند

معاون حمایت خانواده کمیته امداد گفت: ۳۲۸ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال برای درمان بیماران صعب‌العلاج هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه دو هزار و ۱۵ بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: این بیماران درزمینه پرداخت هزینه‌های درمانی خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.


وی افزود: بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت شامل ۱۸ گروه از بیماران ازجمله افراد دارای بیماری‌های شدید پوستی، بیماری‌های های شدید داخلی، انواع سرطان، پیوند اعضاء، انواع سندروم‌ها، بیمارهای قلبی و عروقی، دیابت مزمن و عوارض ناشی از آن، بیمارهای مادرزادی، بیمارهای شدید ریوی و بیمارهای عفونی هستند.


شیبانی با اشاره به اینکه ۱۱۰ بیمار خاص شهری نیز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، تصریح کرد: بیماران خاص تحت حمایت شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام‌اس، دیالیز و پیوند کلیه هستند که کمیته امداد با پرداخت بخشی از هزینه‌های دارویی این بیماران از آن‌ها حمایت می‌کند.


وی بیان داشت: ۳۲۸ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال برای درمان بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان به اجرای طرح شفا توسط این نهاد به‌منظور حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند در قالب طرح شفا و با حمایت مالی و تأمین بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص صعب‌العلاج که نیازمندی آن‌ها به تأیید اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد رسیده است را متقبل شوند.


شیبانی تصریح کرد: در قالب طرح شفا حامی متعهد می‌شود به‌صورت دائم و یا برای مدت مشخص، ماهیانه مبلغی را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولان درمان کمیته امداد در اولویت دریافت خدمات هستند، پرداخت کند.
شیبانی به بالا بودن هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج و خاص اشاره کرد و از خیران و مردم نیکوکار خواست با مشارکت در طرح شفا کمیته امداد را در پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران یاری کنند.


گفتنی است: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را به شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت به نام کمیته امداد واریز کنند.


انتهای پیام/س

 

۳۲۸ میلیون  برای درمان بیماران صعب‌العلاج هزینه شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.