سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در استان زنجان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نقتی استان از رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در ۹ ماهه سالجاری در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ آقا محمدیان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نقتی استان از رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در ۹ ماهه سالجاری در استان  خبر داد و گفت:میزان مصرف مدت مشابه سال گذشته در حدود ۲۵۰ میلیون لیتر و سالجاری ۲۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده که یک رشد ۱۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

آقا محمدیان در ادامه مصرف نفتگاز نیروگاهی و غیر نیروگاهی را افزایشی برشمرد افزود: میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی در ۹ ماهه امسال  ۳۵۲ میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر و میزان مصرف در مدت مشابه سال ۹۵ در حدود ۳۰۴ میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک رشد ۱۶ درصدی می باشد

 وی اضافه کرد :در مصرف نفتگاز نیروگاهی نیز شاهد یک رشد ۳۹ درصدی هستیم بطوریکه میزان مصرف سالجاری ۷۲ میلیون لیتر و مدت مشابه سال قبل ۵۱ میلیون و ۸۷۰ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

آقامحمدیان همچنین با توجه به ایام مصرف نفت سفید استان گفت: میزان مصرف نفت سفید در ۹ ماهه سالجاری ۴۳ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر و میزان مصرف در مدت مشابه سال قبل ۴۸ میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر بوده که از یک روند کاهش ۱۱ درصدی برخوردار می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نقتی استان در ادامه به مصرف نفتکوره نیز اشاره و تصریح کرد:با توجه به قیاس مصرف ۱۰ میلیون و ۷۸۰ هزار لیتری ۹ ماهه سالجاری و ۱۲ میلیون و ۵۶۰ هزار لیتری مدت مشابه سال قبل یک روند کاهش ۱۴ درصدی را شاهد هستیم .

آقا محمدیان ادامه داد: مجموع مصرف ۴ فرآورده اصلی استان دارای روند مصرف افزایشی می باشد بطوریکه میزان مصرف ۹ ماهه سالجاری ۷۵۴ میلیون و ۱۴۵ هزار لیتر و میزان مصرف ۴ فرآورده در مدت مشابه سال قبل ۶۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک رشد ۱۳ درصدی می باشد.

وی با اشاره به شروع فصل زمستان و ضرورت سوخت رسانی مطلوب به همشهریان و علی الخصوص مصارف حرارتی و روستایی نفت سفید اافزود: این شرکت با اتخاذ کلیه تمهیدات لازم و مساعی و تلاش همکاران آمادگی سوخت رسانی مطلوب به هم استانی ها را دارا می باشد .

انتهای پیام/ن

رشد مصرف فرآورده های نفتی در استان زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.