سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول صندوق توسعه کار آفرینی امید آذربایجان غربی؛

انتخاب شهرستان تکاب به عنوان پایلوت کشوری برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی

مسئول صندوق توسعه کار آفرینی امید آذربایجان غربی از انتخاب شهرستان تکاب به عنوان نخستین شهرستان پایلوت کشور برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

علیرضا آخوندزاده مسئول صندوق توسعه کار آفرینی امید آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: صندوق توسعه کار آفرینی امید از سال 1392 کار رسمی خود را در زمینه اعطای تسهیلات در خصوص اشتغال و ازدواج آغاز و در این مدت بیش از 277 میلیارد ریال تسهیلات به 30 هزار و 823 متقاضی پرداخت کرده است.

وی افزود در 9 ماهه سال جاری نیز 48 میلیارد تومان تسهیلات برای 3 هزار و 877 متقاضی به صورت وام ازدواج و اشتغالزایی پرداخت شده است که 244 مورد از این تعداد به مبلغ 2 میلیارد و 520 میلیون تومان مربوط به تسهیلات ازدواج و مابقی اشتغال زایی است.

مسئول صندوق توسعه کار آفرینی امید آذربایجان غربی ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان را عمده هدف اعطای تسهیلات اشتغال زایی ذکر کرد وگفت:480 میلیار تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است که تاکنون اختصاص نیافته است.

وی با بیان اینکه شهرستان تکاب به عنوان نخستین شهر پایلوت کشور برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در قالب ایجاد اشتغال پایدار انتخاب شده است افزود: طرح های بوم گردی برای توسعه گردشگری در سه روستای این شهرستان شامل روستاهای قینرجه ، نصرت آباد و بدرلو اجرا می شود.

مسئول صندوق توسعه کار آفرینی امید آذربایجان غربی یاد آور شد: همچنین در قالب اشتغال پایدار طرح روستای بدون بیکار با اجرای طرح های پرورش ماهی در روستای بادین آباد پیرانشهر و نیز طرح یک روستا یک محصول نیز در روستای مافی کندی سلماس اجرا می شود.

انتهای پیام/ح

اعطای 48 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق توسعه کار آفرینی امید آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.