سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی:

اردوی تفریحی داوطلبان سلامت شهرستان دشتی برگزار شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی از برگزاری اردوی تفریحی داوطلبان سلامت دشتی در بندر دلوار تنگستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اصغر بحرانی امروز در شهرستان دشتی ضمن تجلیل از نقش و عملکرد داوطلبان سلامت شهرستان دشتی اظهار داشت: داوطلبان سلامت به‌عنوان حلقه‌های اتصال مردم و نظام سلامت از جایگاه ویژه‌ای در این حوزه برخوردار هستند.

وی افزود: گستردگی و تنوع خدمات حوزه بهداشت و درمان و پراکندگی مخاطبان و خدمت‌گیرندگان، نقش ارزنده داوطلبان سلامت را بیش‌ از پیش نمایان می‌کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تصریح کرد: داوطلبان سلامت به‌ عنوان نیروهای علاقه‌مند مردمی بدون چشم‌داشت نقش بازوان توانای نظام سلامت را با ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مخاطبان ایفا نموده و خدمات مهمی از جمله اقدامات اولیه بهداشتی درمانی، مشاوره و انتقال مفاهیم و آموزه‌های بهداشتی درمانی را به نحو شایسته انجام می‌دهند.

مسوول امور داوطلبان سلامت شهرستان دشتی نیز ضمن تجلیل از همت والای داوطلبان سلامت گفت: هدف از برگزاری این اردو تقدیر از زحمات یک‌ساله داوطلبان و افزایش روحیه تعامل و هم‌گرایی بین داوطلبان سلامت و مسوولان بهداشت و درمان شهرستان است.

سمیه احمدی‌نیا از تلاش رییس و مسوولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی در رفع مشکل فضای فیزیکی جهت استقرار داوطلبان سلامت روستای میانخره تقدیر کرد.

گفتنی است در این اردو داوطلبان سلامت از اماکن تاریخی و تفریحی بندر دلوار از جمله موزه شهید رییس‌علی دلواری دیدن کردند. 

انتهای پیام/پ

برگزاری اردوی تفریحی داوطلبان سلامت شهرستان دشتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.