سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت 792 پرونده در تعزیرات حکومتی استان اردبیل

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از ثبت 792 پرونده در تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین نجف‌زاده، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در نه ماهه امسال 792پرونده در تعزیرات حکومتی استان اردبیل به ثبت رسیده است که ارزش پولی این پرونده‌ها بالغ بر 62 میلیارد ریال می‌باشد.

وی در مراسم معارفه رئیس تعزیرات حکومتی در شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه استان اردبیل جزء استان‌های امن کشور است افزود: از این تعداد 127 فقره بالغ بر 9میلیارد و 155 میلیون ریال مربوط به شهرستان بیله‌سوار می‌باشد که حدود 20درصد پرونده‌ها در حوزه شهرستان بیله‌سوار می‌باشد.

نجف زاده با اشاره به اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور در استان با قوت اجرا می‌شود افزود: بسیاری از کالاهایی که به صورت قاچاق وارد می‌شود مخصوصا کالاهای سلامت محور، کالاهایی هستند که در آزمون‌های استاندارد و یا آزمون‌های سازمان غذا و دارو نمی‌توانند مجوز لازم را کسب کنند و پذیرفته بشوند و به همین علت این کالاها از راه قاچاق وارد می‌شوند.

وی افزود: سالانه یک میلیارد و 200میلیون دلار لوازم آرایشی به کشور وارد می‌شود که از این میزان 150میلیون دلار فقط از راه قانونی وارد می‌شود و اکثر لوازم آرایشی موجود با مارک‌ها و برندهای خارجی مختلف غیرقانونی و تقلبی و قاچاق هستند.

 انتهای پیام/ح

ورود سالانه بیش از یک میلیارد دلار لوازم آرایشی به کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.