سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از 2 هزار نفر در دوره های سواد آموزی شادگان

رئیس اداره نهضت سواد آموزی شادگان گفت: بیش از از ۲ هزار ۴۰۰ نفر در دوره‌های مختلف سواد آموزی در این شهرستان طی سال جاری جذب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جعفرعسکراوی، رئیس اداره نهضت سواد آموزی شادگان بیان داشت: از این تعداد افراد آموزش دیده در دوره‌های نهضت سواد آموزی در دوره‌های انتقال، تحکیم و دوره سوادآموزی هستند.

وی تصریح کرد: در طی سال جاری یک هزار و 320 نفر در قالب 285 کلاس، گروه و آموزش فرد به فرد در دوره‌های ذکر شده در سطح شهرستان شادگان مشغول به تحصیل هستند.

رئیس اداره نهضت سواد آموزی شادگان افزود: در حال حاضر از این تعداد 650 نفر در دوره انتقال، 500 نفر در دوره تحکیم و در دوره‌های سواد آموزی یک هزار و 320 نفر که جمعاً در قالب 400 کلاس است.

وی اضافه کرد: استفاده از افراد باسواد محلی در شهر و روستاها، دهیاران، اعضای شورای اسلامی، معلمان و دانش‌آموزان جهت تعلیم افراد بی‌سواد جزو برنامه‌های کاری نهضت سوادآموزی شادگان است.

عسکراوی در پایان به برخی برنامه‌های هفته نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: تشکیل نشست کارگروه هماهنگی مراسم‌ها، بازدید از کلاس‌های نهضت سوادآموزی، دیداربا امام جمعه شهرستان، برگزاری جلسه شورای پشتیبانی، تشکیل جلسه بهبود کیفیت، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری نمایشگاه غذاهای سنتی و برگزاری نمایشگاه نوشته‌ها و نقاشی‌های سواد آموزی و توزیع تراکت‌ها و دفترک‌های پیام کوتاه از حضرت امام ره در مورد سواد آموزی و... از اهم برنامه‌های هفته نهضت سوادآموزی در شادگان است.

انتهای پیام/م

2 هزار و 470 نفر در دوره‌های سواد آموزی شهرستان شادگان جذب شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.