سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف مقادیری لوازم خانگی قاچاق خارجی دراسکو

فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از کشف مقادیری لوازم خانگی قاچاق خارجی به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال و دستگیری 4 نفر در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد نعمتی فرمانده انتظامی شهرستان اسکو گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری انواع کالای قاچاق در یک انبار در شهر جدید سهند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و انجام اقدامات فنی و تخصصی و اطمینان از صحت آن با هماهنگی مقام قضایی انبار شناسایی و ماموران به محل شناسایی شده اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از داخل انبار موفق شدند 25 نوع لوازم خانگی قاچاق خارجی از جمله جاروبرقی، تلویزیون LED، آبمیوه‌گیری و ... را به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال کشف و 4 نفر را در این زمینه دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: در راستای حمایت از اقتصاد ملی و تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده یا اطلاع از موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

دستگیری 4 نفر در کشف قاچاق کالا درشهرستان اسکو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.