سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت یادمان هواپیمای مسافربری ایرباس در آب های خلیج فارس

ساخت مرکز فرهنگی و یادمان هواپیمای مسافربری سرنگون شده ایرباس در آب های خلیج فارس بدست آمریکا؛ همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سردار حمید سرخیلی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست کمیته های تخصصی دفاع مقدس در استان گفت:ساخت مرکز فرهنگی و یادمان هواپیمای مسافربری سرنگون شده ایرباس در آب های خلیج فارس بدست آمریکا؛ همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی را می طلبد.

وی افزود:ساخت یادمان ایرباس نماد عجز و ناتوانی آمریکا در برابر ملت شریف ایران اسلامی است.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان جانمایی این طرح در ساحل و محل آمد و شد مردم افزود: با همکاری شهرداری و نهادهای مربوط مشکلات رعایت حریم 60 متری دریا با ساخت پارک و فضای سبز در اطراف این یادمان و همکاری شهرداری رفع می شود.

وی گفت: این سازه فرهنگی که مطالعه آن از سال 94 آغاز شده و دارای پشتوانه قانونی است در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با اعتبار 8 میلیارد تومان پشت محله نخل ناخدا و نزدیک ساحل ساخته می شود.

وی افزود: تاکنون بیش از 800 میلیون تومان عملیات تحکیم بستر و ساخت زیربنای قسمت های اداری اجرا شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان هم گفت: خروجی جلسه های کمیته های دفاع مقدس در استان باید ترویج فرهنگ دفاع مقدس در استان باشد.

بهروز اکرمی افزود: باید بدنبال باز تولید نسل دفاع مقدس در جامعه بود چرا که پایداری و استقامت کشور نیازمند تربیت افراد انقلابی است.

وی بر تدوین تاریخ دفاع مقدس استان تاکید کرد و گفت: ترویج الگوها و ارزشهای دفاع مقدس با ابزارهای نوین تاثیرگذار است.

مهران جلایی مدیرکل صدا و سیمای خلیج فارس هم در این جلسه گفت: نقطه عطف برنامه های دفاع مقدس در استان پوشش زنده رژه سراسری نیروهای مسلح از شبکه استانی و سراسری بود که با توجه به دریایی و هوایی بودن، کار مهم و اثرگذاری بود.

وی گفت: مستند سرداران شهید استان هم با مستندسازی زندگی شهیدان دارا و رئیسی و دیگر شهدای استان در حال اجرا است.

وی افزود: شبکه استانی پخش وصیت نامه شهدا را به صورت منظم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ف

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.