سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی گسترش فولاد:

پارس جم فشار زیادی به ما وارد کرد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: پارس جنوبی جم فشار زیادی را به تیم ما وارد کرد ولی از موقعیت‌ها خوب استفاده کردیم و موفق شدیم به پیروزی در این مسابقه دست یابیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فیروز کریمی یکشنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و موفق شدیم تیم خوب پارس جنوبی جم را شکست دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کرد: تیم پارس جنوبی از تیم‌های بسیار خوب لیگ است و روی همه نقاط مثبت و منفی این تیم کار کرده بودیم و شانس همراه با ما بود و توانستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: پارس جنوبی جم موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد و دروازه‌بان ما از بهترین بازیکنان زمین بود ولی با گل‌هایی که زدیم توانستیم برنده بازی شویم.

وی ادامه داد: در ۱۰ بازی گذشته که در گسترش فولاد تبریز کار کرده‌ام در مجموع این بازی‌ها به اندازه بازی امروز به ما فشار نیامده بود. هوشیاری بازیکنان ما و شناختی که از این تیم داشتیم باعث شد تا در این مسابقه به نتیجه مورد نظر برسیم و برنده بازی شویم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بیان کرد: در بخشی از مسابقه به خاطر مسائل تاکتیکی عقب‌نشینی کردیم و با فشاری که با ما وارد شد، نیز لحظاتی مجبور شدیم عقب بازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نمایش فوتبال زیبا را امروز دیدیم، تصریح کرد: مجموعه دفاعی تیم ما عملکرد موفقی داشت. در شرایط مختلف به بهترین شکل عمل کردیم و اگر تیم پارس جنوبی از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد می‌توانستند موفق‌تر باشند.

کریمی گفت: مهدی تارتار از مربیان بسیار خوب است و پارس جم فوتبال خوبی را بازی کرد و همه شرایط را برای رسیدن به گل ایجاد کرد و برای رسیدن به دروازه ما از همه راه‌ها استفاده کرد.

وی افزود: تماشاگران شهر جم نمونه هستند و حرف ندارند؛ ممکن است برخی تماشاگرنما هم در این بین وجود داشته باشد ولی تماشاگران این تیم نمونه هستند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تارتار در نیم‌فصل اول خیال همه را راحت کرد و امتیازات خوبی را جذب کرد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد گروه‌بندی جام جهانی گفت: تیم ملی ما با قاطعیت به جام جهانی صعود کرد و باید متناسب با امکانات و ظرفیت‌ها از این تیم انتظار داشته باشیم.

انتهای پیام/پ

شناخت خوب گسترش فولاد از تیم پارس جنوبی جم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.