سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات دندانپزشکی رایگان به مناطق کمتر برخوردار باشت

گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان به مناطق کم برخوردار شهرستان باشت خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   بابویی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:هشتمین کاروان جهادی سلامت امید با هدف ارائه خدمت به منطقه چاه تلخ دربخش بوستان از شهرستان باشت سفر کردند.

امین بابویی افزود: این کاروان با همراهی ۲ خودروی سیار و ۵ دندانپزشک از استان‌های فارس و کهگیلویه وبویراحمد برای ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی راهی این منطقه شدند.

وی گفت: تاکنون ۸ کاروان به مناطق محروم و کمتر برخوردار اعزام شده است.

بابویی بیان کرد: در کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان، خدماتی همچون معاینه، پالپوتومی، فیشور سیلانت، پرکردن داندان، وارنیش فلوراید، آموزش بهداشت دهان ودندان، جرم گیری و کشیدن دندان ارائه می شود.

رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: این کلینیک سیار از مرداد سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و تقریبا هر دو هفته یکبار به روستاهای کمتر برخوردار و مناطق سخت گذر و محروم سفر می کنند.

سیدعبدالله نوری افزود: این اکیپ دندانپزشکی سیار متشکل از دندانپزشکان و دانشجویان سال آخر دندانپزشکی است که به صورت رایگان، جهادی و خودجوش به جامعه هدف خود که شامل مادران باردار، افراد زیر ۱۴ سال و زنان شیرده خدمات رسانی می کنند.

 

انتهای پیام/ش

تاکنون ۸ کاروان به مناطق محروم و کمتر برخوردار اعزام شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.