سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف محموله قاچاق چوب جنگلی در اردبیل

با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل کامیون حامل قاچاق محصولات جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ یوسف فتحی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل کامیون حامل هفت اصله گرده بینه قاچاق جنگلی توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

وی گفت: این تعداد گرده بینه قاچاق جنگلی که توسط فرد سودجو و فرصت‌طلب  در یک  دستگاه کامیون جاسازی و از طریق استان همجوار وارد این استان شده  بود در جاده آستارا به اردبیل  توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل شناسایی و توقیف شد.

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای صدور حکم و برخورد قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد تا نسبت به تخلف ارتکابی این فرد رسیدگی لازم انجام شود.

فتحی تصریح کرد: ‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام/ع

حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.