سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

194 اثر به بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رسید

با پایان مهلت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، 194 اثر به این بخش رسید.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ با پایان مهلت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، 194 اثر به این بخش رسید.

بنا بر این گزارش، در این دوره جشنواره، 37 هنرمند آثار خود را در بخش عکس فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. در بخش تیزر و آنونس 74 هنرمند در مهلت تعیین شده در جشنواره شرکت کردند و در بخش پوستر فیلم هم آثار 83 هنرمند به دفتر جشنواره رسید.

بر اساس آیین‌نامه بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران تمام فیلم‌های بلند سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که بعد از جشنواره 35 فیلم فجر در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، در بخش عکس، پوستر، آنونس و تیزر در این رقابت شرکت کرده‌اند.

اعتلای سینمای ایران و ارتقای سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، از اهداف برگزاری مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

گفتنی است؛ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن 1396 به دبیری «ابراهیم داروغه‌زاده» برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

چند اثر به بخش مسابقه تبلیغات فیلم فجر رسیدند؟

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.