سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۷ واحد عرضه مرغ زنده و جلوگیری از فعالیت عاملین فروش

۷ واحد عرضه کننده مرغ زنده در اشنویه پلمب و از فعالیت عاملین فروش جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مهدی ادریسی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گفت : زنده فروشی در بازارهای محلی و مغازه های مرغ فروشی یکی از مهمترین تهدیدات علیه بهداشت عمومی جامعه می باشد. که بی توجهی به آن می تواند مقدمات شیوع  برخی از بیماریهای مشترک بین انسان و طیور را فراهم کند، و علاوه بر به خطر انداختن سطح سلامتی جامعه خسارت اقتصادی فراوانی نیز به همراه داشته باشد .

وی گفت: در این راستا با استناد به تصمیمات اتخاذ شده در جهت جلوگیری از کشتار طیور زنده در اماکن و معابر عمومی شهرها و بر چیدن دست عوامل موثر در این موضوع طی 9 ماهه سال جاری اقدام به تذکر و اخطار کتبی 91 مورد و تعداد 7 باب مغازه زنده فروشی مرغ در سطح شهرستان اشنویه پلمب گرده است .

وی با اشاره فرهنگ سازی و آموزش همگانی توسط کارشناسان شبکه شهرستان اشنویه در این رابطه گفت: برخورد با عاملین عرضه غیر مجاز مرغ زنده در سطح شهرستان بطور مستمر ادامه دارد و از کلیه شهروندان محترم تقاضا مند شد کلیه فرآورده های خام دامی خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری و هرگونه موارد غیر بهداشتی را در اسرع وقت به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ح

پلمب 7 مغازه زنده فروشی مرغ در اشنویه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.