سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دروازه‌بان سابق تیم ملی ؛

تامین آرامش باعث حضور قدرتمندانه تیم ملی در جام جهانی می شود

ابراهیم میرزاپور گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور مقتدرانه در جام جهانی، باید آرامش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ابراهیم میرزاپور گفت: با بازی‌های انجام شده توسط تیم ملی، می‌توان گفت که این تیم در شرایط خوبی به سر برده و در جام جهانی برای رقیبانش یک حریف دست و پا بسته نیست و حتی مقابل آن‌ها خطرناک ظاهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال در تمام پست‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارد، تأکید کرد: هرچند سرمربی تیم در هر بازی تغییراتی در ترکیب ایجاد می‌کند، اما با سازمان‌دهی که در تیم وجود دارد همان بازیکنان ذخیره تاکتیک‌های او را به خوبی انجام داده و در زمین‌بازی به خوبی عمل می‌کنند.

دروازه‌بان لرستانی سابق تیم ملی ادامه داد: به نظر می‌رسد تیم ملی علاوه بر اینکه بازیکنان ثابت خوبی داشته، نیمکت قدرتمندی دارد که این امر باعث شده در هیچ‌کدام از پست‌ها مشکل خاصی نداشته باشیم.

میرزاپور آرامش تیم ملی فوتبال را یکی از شرایط ویژه برای حضور قدرتمند در جام جهانی دانست و خاطرنشان کرد: برای حضور قدرتمند تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی باید با انجام اردو‌های مناسب و بازی‌های تدارکاتی آمادگی بازیکنان و کادر فنی را به حد بالایی رساند.

وی ادامه داد: اگر شرایطی وجود داشته باشد که بتوان در دیدار‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ و طراز اول دنیا بازی کنیم بسیار مناسب بوده، چرا که بازیکنان با شرایط بازی با تیم‌های بزرگ آشنا خواهند شد و این تاثیر مثبتی بر عملکرد آن‌ها خواهد داشت.

میرزاپور که سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۰۴ مقابل پرتغال را دارد، افزود: رونالدو و مسی بازیکنانی هستند که از خلاقیت‌های بالایی برخوردار بوده و از کوچک‌ترین فرصت بهترین استفاده را خواهند برد.

وی در پاسخ به اینکه اگر تیم ملی در گروه دیگری بود شانس صعودی بیشتر داشت، گفت: تمام تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند از کیفیت بالایی برخوردارند، چرا که هیچ تیمی به سادگی وارد جام جهانی نشده است.

میرزاپور گفت: در فوتبال بروز هر اتفاقی ممکن است و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم.

انتهای پیام/د

حضور قدرتمندانه تیم ملی در جام جهانی در گرو تامین آرامش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.