سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

دکتر یلدا الگوی عملی اخلاق پزشکی بود

کریمی گفت: استاد یلدا نمونه واقعی اخلاق پزشکی بود و یاد او در بین جامعه پزشکی همیشه ماندگار است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباسعلی‌ کریمی‌ رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی تهران‌ در مراسم تشییع پروفسور یلدا چهره ماندگار پزشکی و استاد نمونه اخلاق که در بیمارستان امام خمینی‌ برگزار شد، گفت: دکتر یلدا اخلاق را به معنای واقعی به همه ما نشان داد و در تمام مراحل زندگی و کار و فعالیت خود اسوه بی بدیل اخلاق بود.

 وی ادامه داد: اگر بخواهیم یک صفت بارز از دکتر یلدا را بیان کنیم باید بگویم که او الگوی عملی اخلاق پزشکی بود و برای همه ما فردی بی‌نظیر‌ و تکرار نشدنی است.

 کریمی عنوان کرد: ما امروز به ظاهر با دکتر یلدا خداحافظی‌ می‌کنیم اما یاد این استاد بزرگوار و الگوی حرفه‌ای و عملی ایشان در جامعه دانشگاهیان و پزشکان همیشه زنده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: استاد یلدا باور داشت که همه کارها را باید از اول درست انجام داد و به لیل آنکه به سخنان خود عمل می‌کرد الگوی عملی اخلاق پزشکی محسوب می‌شود.

 در ادامه فاضل رئیس سازمان نظام پزشکی عنوان کرد: حقیقت این است که مرگ دکتر یلدا آغازی برای زندگی دیگر او‌ست و در شرایطی‌ که در مسائل اخلاقی در جامعه نگرانی وجود دارد وجود افرادی چون دکتر یلدا موهبتی‌ الهی محسوب میشد‌ زیرا استاد یلدا به عنوان نمونه برتر اخلاق شناخته می‌شدند‌ و به همین دلیل یاد ایشان همیشه در بین مردم و جامعه پزشکی ماندگار است.

انتهای پیام/

مراسم تشییع پروفسور یلدا چهره ماندگار پزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.