سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر تاکید کرد

فعالیت دستگاه‌های حفاری چاه در استان بوشهر ساماندهی شود

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ساماندهی فعالیت دستگاه‌های حفار، گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای کمک به مصرف بهینه آب و جلوگیری از مصرف بی رویه آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان بوشهر اظهار داشت: اهمیت موضوع آب بر کسی پوشیده نیست و اگر این موضوع را یک مبحث ملی بدانیم باید به دستگاه‌های کشور پیشنهاد دهیم که طرحی همچون داناب را به صورت ملی نگاه کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به طرح‌های مختلف برای ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب بیان کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی در مصرف بهینه آب استفاده کنیم.

گراوند تاکید کرد: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند در رفع معضلات و مشکلات حوزه آب کمک کند سازمان‌های مردم نهاد تخصصی حوزه آب هستند که می‌توانند در بسیاری از موارد به دستگاه‌های اجرایی مرتبط به آب کمک کنند.

وی با بیان اینکه هدف ما آموزش عمومی در موضوع آب است، اضافه کرد: با توجه به اینکه رویکرد آموزش‌ها در زمینه آب، آموزش عمومی است باید از ظرفیت فضای مجازی برای کمک به مصرف بهینه آب و جلوگیری از مصرف بی رویه آن استفاده کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر مدیریت جامع آبخیزداری گفت: دستگاه‌های اجرایی همچون منابع طبیعی و آب باید زمینه مدیریت جامع آبخیزداری در استان را فراهم کنند.

گراوند ساماندهی فعالیت کمپرسورهای حفار آب را ضروری دانست و بر اصلاح الگوی مصرف آب با هدف گذاری مصرف آب روستایی تاکید کرد.

وی بیان داشت: تخصیص و توزیع منابع در حوزه آب روستایی باید با همکاری و جدیت دستگاه‌های مرتبط در استان دنبال شود.

انتهای پیام/پ

ساماندهی فعالیت دستگاه‌های حفاری چاه در استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.