سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقد قرارداد سپید رودی ها با 2 بازیکن جوان

سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت به دنبال جذب 2 بازیکن جوان برای تیمش است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  امید روانخواه سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت این روز ها به دنبال این است تا بازیکنان مورد نیاز خود را برای نیم فصل دوم جذب کند. در همین راستا کوشکی و جوادی مقدم 2 بازیکنی هستند که مد نظر سرمربی سپید رود قرار گرفتند و این 2 بازیکن در صورت تایید کادر فنی می توانند به جمع سپید رودی ها ملحق شوند. البته تا زمانی که مومنی قرارداد آنها را امضا نکند، فدراسیون فوتبال کارت بازی برای آنها صادر نمی کند.

از طرفی ناگفته نماند مالک اصلی باشگاه همچنان مومنی است و به این ترتیب در جذب بازیکنان برای نیم فصل دوم این فرد دقت بیشتری را به خرج می دهد.

گفتنی است دریافتی بازیکنان تیم فوتبال سپید رود تا به اینجا روی هم چیزی حدود 200 میلیون تومان بوده و از طرفی قرار است چک دوم بازیکنان که بیات در اختیار آنها قرار داده 10 دی پاس شود و با پاس شدن چک سوم در بهمن ماه سقف دریافتی سپید رودی ها به 30 درصد می رسد.

از دیگر نکات باقی مانده در مورد سپید رودی ها این است که کادر فنی این تیم تا به اینجا 10 الی 15 درصد دریافتی داشته و با توجه به توافقی که بیات و حامی مالی این باشگاه داشته اند قرار بر این بوده که پرداخت هزینه های کادر فنی بر عهده حامی باشد که در نهایت شنیده می شود حامی مالی قید ادامه همکاری را زده است.

تا به اینجا 4 قرارداد در سپید رود رشت قطعی شده که اولین قرارداد مربوط به کادر فنی جدید یعنی روانخواه است.همچنین عقد قرارداد افشین ناظمی به جای بهار مست که در سمت سرپرست مشغول فعالیت است.مهدوی به عنوان بازیکن و سهیل حق شناس نیز  از سمت بازیکن به مربیگری قرارداد خود را با سپید رودی ها منعقد کرد.

انتهای پیام/

میزان دریافتی سپید رودی ها مشخص شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.