سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی دانشگاه علامه مطرح کرد:

دانشگاه علامه کاندیدای پیوستن به جمع 5 دانشگاه برتر دنیا

علوی یزدی گفت: دانشگاه علامه از طرف وزارت علوم برای تبدیل شدن به 5 دانشگاه برتر در میان 200 دانشگاه دنیا انتخاب شد.

حمیدرضا علوی یزدی معاون پژوهشی دانشگاه علامه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خوشبختانه دانشگاه ما از دانشگاه‌های نسل اول که آموزش محور بودند به دانشگاه آموزشی و پژوهشی تبدیل شده و به سمت دانشگاه کارآفرین در حرکت است.

وی ادامه داد: پژوهش بایستی کاربردی و بر اساس نیاز کشور باشد، اگر کارهای تحقیقاتی قابل استفاده باشند و زمینه حل معضلات موجود جامعه را حل کنند می‌توان گفت رشد و توسعه در کشور پله‌های ترقی را با سرعت بیشتری طیی کند.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه تصریح کرد: امروزه پ‍‍زوهش به عنوان یک امر ضرروی و حساب شده در دانشگاه ها به شمار می رود به طوری که باید این قسمت و فرایند در دانشگاه مورد توجه قرار بگیرد.

علوی یزدی اضافه کرد: دانشگاه ها باید در همه عرصه ها با هدف ارتقاءسطح علمی کشور و شکوفا شدن توانمندی های دانشجویان  این کشور حرکت کنند.

وی اظهار داشت: دانشگاه علامه توسط وزارت علوم جزء 13 دانشگاه برای تبدیل شدن به 5 دانشگاه برتر در میان 200 دانشگاه دنیا انتخاب شده‌ است.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه یادآورشد: حفظ مسیر رشد دانشگاه و تحقق و دستیابی آن به قله‌های دانش و پژوهش با به کارگیری دانشجویان امکان پذیر و میسر است.

انتهای پیام/

 

پژوهش محوری نیاز اصلی دانشگاه‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.