سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ درصد مدارس تخریبی کشور بازسازی شده است

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس گفت :۵۰ درصد مدارس تخریبی کشور بازسازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ؛شهری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه گفت : یکی از وجوه این حادثه بررسی وضعیت مدارس پس ازاین  زلزله  بود .

وی افزود: در این زمین لرزه حدود ۸۰ مدرسه  آسیب دیدند ،که این امر توجه بیش از پیش به مسئله نوسازی مدارس را می‌طلبدو آنچه که به نوسازی مربوط می‌شود، خوب ساختن و با کیفیت ساختن مدارس است.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مدارس تخریبی بازسازی شده است، اضافه کرد: این فضا‌ها برای مقابله با زلزله مستحکم شده است.
معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز به عنوان یک ظرفیت قابل توجه است ، بیان کرد: استان زنجان یکی از استان‌های موفق در این حوزه است،

شهری ادامه داد پیش بینی می‌شودامسال  ۳۰ هزار کلاس درس مدارس کشوربه  تجهیزات گرمایش استاندارد مجهز شود، و طی دوسال آینده تمام مدارس کشور استاندارد سازی ،بازسازی و مجهز به  سیستم گرمایشی استانداردشود.

انتهای پیام/ر

تجهیز 30 هزار کلاس درس کشور به سیستم گرمایشی مجهز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.