سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمک معاونت به شرکت‌های دانش بنیان برای ورود به بورس

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از ورود شرکت‌های دانش بنیان به بورس خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بودجه اختصاص یافته به معاونت علمی اظهار کرد: معاونت متشکل از فناوری‌های گوناگون و با ظرفیت‌های مختلف است و این طبیعی است که هرچه بودجه آن افزایش یابد بازهم کم است، اما به دنبال این هستیم که بتوانیم بودجه را افزایش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی در خصوص ورود استارت آپ‌ها به بورس گفت: برای شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها تابلویی در سازمان بورس ایجاد شده است و درحال حاضر تعدادی از این استارت آپ‌ها به این تابلو وارد شده‌اند.

دلیری تصریح کرد: شرکت‌ها باید به دنبال کارهایشان بروند و تقاضا دهند تا بصورت شرکت سهامی درآیند و به بازار بورس وارد شوند.

وی در خصوص حمایت‌های معاونت علمی از استارت آپ‌ها گفت: لیست شرکت‌ها از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به شورای بورس داده شده است و برای حمایت از آن‌ها اهرم‌های تشویقی قرار داده شده است که ۵۰ درصد هزینه اولیه برای ورود شرکت‌ها به بورس را تامین می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی یادآور شد: موضوع حائز اهمیت این است که بدانیم شرکت‌های دانش بنیان باید درخواست دهند تا به تابلو بورس وارد شوند و حمایت معاونت را دریافت کنند در حال حاضر بستری فراهم شده است و تعدادی شرکت وارد بورس شدند و تعدادی دیگر درحال تکمیل پرونده خود هستند.

انتهای پیام/

حمایت معاونت علمی رئیس جمهور از شرکت های دانش بنیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.