سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس آگاهی لرستان؛

یک فقره کلاهبردار فضای مجازی در خرم آباد دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو فرد متخلف و کشف ۲۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ" عباس نظری " گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده به پلیس آگاهی استان حاوی شکایت فردی از اهالی شهرستان‌های شمالی، مبنی بر اینکه از طریق تلگرام با افرادی که خود را به عنوان عمده فروش و صادر کننده مصنوعات پلاستیکی به کشور‌های همسایه معرفی نمودند، آشنا شده و آن‌ها با بکارگیری روش‌های فریبکارانه مبالغی را از وی کلاهبرداری کرده اند، با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی لرستان بیان نمود:در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده محرز شد افراد کلاهبردار پس از جلب اعتماد شاکی در تماس‌های تلفنی بعدی در خواست خرید ۲۵ تن کیسه زباله را می‌کنند و پس از انجام معامله، با راهنمایی شخص سفارش دهنده بار را در شهرک‌های صنعتی تخلیه و یک نفر از افراد به بهانه گرفتن پول از بانک شاکی را برای پرداخت وجه مورد معامله به سطح شهر برده و در فرصتی مناسب متوا ری می‌شود.

وی در تصریح این خبر افزود: با ناپدید شدن متهم شاکی بلافاصله به محل تخلیه بار برمی گردد و متوجه می‌شود که از بار نیز خبری نیست و همدست متهم در نبود آن‌ها بار را جابجا و به مکان دیگری انتقال داده است..

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام فعالیت‌های گسترده اطلاعاتی و استعلامات قضایی و انتظامی، موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاهش در خرم آباد شده و در اقدامی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی با بیان اینکه: بنا به اعلام کارشناسان ارزش اقلام کشف شده ۲۲۰ میلیون ریال می‌باشد گفت: اموال کشف شده به مالباخته تحویل داده شد.

سرهنگ نظری در پایان گفت:با تکمیل پرونده متهمان در اختیار مرجع قضایی ذیصلاح قرار گرفت.

انتهای پیام/د

کشف یک فقره کلاهبرداری در فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.