سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید ناظمی خبر داد؛

«رقص باد صبا» منتشر شد

مجموعه غزل سعید ناظمی با عنوان رقص باد صبا منتشر شد.

سعید ناظمی، شاعر و نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: مجموعه غزل کلاسیک من با عنوان «رقص باد صبا»  تعدادی از غزل هایم را که  از سال 72 تا کنون نوشته بودم دربرمی گیرد. این کتاب با کسب مجوزهای انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  توسط نشر داستان  منتشر شده و  توزیع آن به احتمال زیاد در یکی دو روز آینده آغاز می شود.

وی افزود: تمام غزل های کتاب «رقص باد صبا» کلاسیک هستند و براساس وزن عروضی سروده شده اند. مضامین عاشقانه، اجتماعی و یک مقداری عرفانی در غزل های این کتاب دیده می شود. بیشتر غزل های کتاب در مضامین اجتماعی سروده شده و مربوط به اتفاقاتی است که در دو دهه گذشته رخ داد. یک سری از غزل های آن درباره مراسم بزرگداشت افرادی چون جلیل شهناز یا پروین سلیمانی، هنرپیشه قدیمی است.

این نویسنده در خصوص مجموعه داستانش گفت: یک ماه پیش کتابم با عنوان «رنگ ها با آدم حرف می زنند» توسط نشر داستان  منتشر شد. استقبال از این کتاب خوب بوده و هم اکنون این اثرم به چاپ دوم رسیده است. جلسات نقدی که برای کتاب «رنگ ها با آدم حرف می زنند» برگزار شد هم خوب بود. از جمله این جلسه ها می توان به جلسات نقد باشگاه اندیشه اشاره کرد. احتمالا در دی ماه جلسه نقد همین کتاب در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

ناظمی ادامه داد: قرار است جشن امضا برای کتاب « رنگ ها با آدم حرف می زنند» در شهر کتاب برگزار شود که پس از مشخص شدن تاریخ آن، زمان برگزاری این مراسم اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.