سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت سفیران سلامت در مدارس شادگان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان از فعالیت سفیران سلامت در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مهران غنوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: از جمعیت 4 هزار و 21 نفر جمعیت دانش‌آموزی مقطع متوسطه دوم حدود 405 دانش‌آموز در مدارس شهرستان شادگان، در برنامه سفیران سلامت فعالیت می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد 223 دانش‌آموز پسر و 182 دانش‌آموز دختر در آزمون طرح سفیران سلامت شرکت کردند که نمره بالاتری کسب نمودند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان تصریح کرد: طرح سفیران سلامت سال جاری در مدارس این شهرستان همگام با طرح ملی خود مراقبتی در سراسر کشور در مدارس متوسطه دوره دوم در سطح شهر و روستاهاِ این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: با توجه به دستور العمل 10 درصد دانش آموزان در این طرح ثبت‌نام کردند و بر اساس کتاب‌های (راهنمای خود مراقبتی سفیران سلامت دانش‌آموز) توسط معلمین و مدیران دلسوز رابط بهداشت و تحت نظارت مرکز بهداشت شهرستان شادگان آموزش دیدند تا توسط دانش آموزان سفیر سلامت به همسالان و دانش آموزان دیگر منتقل می‌شود.

غنوی در پایان یادآور شد: از میان مدارس متوسطه دوره اول، ابتدایی دوره اول و دوم به‌صورت افتخاری دانش‌آموز علاقه‌مند به عنوان سفیر سلامت آموزش‌های لازم دیدند و در انتقال آموزش به خانواده و همسایگان خود همکاری کردند.

انتهای پیام/م

405 سفیر سلامت در مدارس شادگان فعالیت دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.