سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اصفهان مطرح کرد:

موتورسیکلت‌ها باید ساماندهی و پلاک‌گذاری شوند

امام جمعه اصفهان گفت: باید طرحی تصویب کرد تا تخلفات موتورسیکلت‌ها مشمول جریمه شده و به توقیف این وسیله منجر نشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرای طرح تحرک خودرویی و موتوری پلیس اصفهان اظهار کرد: در رابطه با موتورسیکلت‌های توقیف‌شده مردم باید فکری اندیشید و کاری انجام داد.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس باید طرحی تصویب کرد تا تخلفات موتوری مشمول جریمه شده و به توقیف این وسیله منجر نشود؛ البته باید در رابطه با نوع جریمه و نحوه اخذ آن تدبیری اندیشیده شود.

امام جمعه اصفهان با تأکید بر ضرورت برخورد با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک گفت: موتورسیکلت‌ها باید ساماندهی و پلاک‌گذاری شوند تا شاهد تخلفات کمتری از سوی آن ها باشیم؛ زمانی که پلاک وجود داشته باشد، سند خرید نیز وجود دارد و تعیین مالکیت موتور سیکلت به سهولت قابل انجام است.

وی با بیان اینکه عدم رعایت نظم انحراف از دین بوده و اجرای آن از تأکیدات معصومین(ع) است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در فصل طلایی نیروی انتظامی قرار داریم و زمان انجام اقدامات اساسی برای برقراری نظم رسیده است؛ اعتماد به نیروی انتظامی افزایش یافته و رفتار کارکنان نیروی انتظامی با مردم بسیار خوب است.

طباطبایی‌نژاد ضمن تقدیر از انتصاب جدید فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: سردار مهدی معصوم‌بیگی فردی توانا بوده و تسلط خود در مدیریت را در همین مدت انتصاب نشان داده است.

 

انتهای پیام/م

 

تخلف موتورسیکلت‌ها باید مشمول جریمه شود نه منجر به توقیف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.