سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادنیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چند بازارچه جدید در کردستان ایجاد می‌شود/دولت می‌خواهد کولبران کرامت و درآمد داشته باشند

استاندار کردستان گفت: دولت دوازدهم می‌خواهد کولبران درآمد همراه با کرامت داشته باشند.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صدور کارت پیله وری برای کولبران، اظهار کرد: صدور کارت پیله‌وری اقدام مثبت دولت برای سامان دادن به وضعیت کولبران است.

وی ادامه داد: دولت قصد دارد شرایطی را فراهم کند که کولبران از منافع مرز درآمد داشته باشند و در عین حال کرامت و حرمت آنان هم حفظ شود.

استاندار کردستان با اشاره به ایجاد چند بازارچه مرزی در استان متبوعش، گفت:  چند معبر وجود دارد که به بازارچه تبدیل می‌شوند.

مرادنیا با بیان اینکه به بازارچه سیرانبند بانه، دو معبر ملحق می‌شود، اضافه کرد: اگر این طرح به درستی اجر شود قطعا موثر است چرا که شرایط فعلی برای کولبران مناسب نیست.

وی درباره خسارت‌های زلزله اخیر در استان کردستان، اظهار کرد:در زلزله اخیر در مجموع به حدود 2000 واحد شهری و روستایی در کردستان خسارت وارد شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه بعضی از این واحدها به بازسازی و برخی دیگر هم به نوسازی کامل نیاز دارند، گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، قرار شد تا دولت همان شرایطی که برای زلزله زدگان کرمانشاه در نظر بود برای کردستان هم لحاظ کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.