سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

۵ دی ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان/ اعزام دانشجویان به سوریه منوط به تصمیم حج و زیارت

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پنجم دی ماه، آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان است.

محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از هفته گذشته تاکنون بیش از 59 هزارنفر از دانشگاهیان متقاضی اعزام شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 25 آذرماه در سایت لبیک آغاز شده و تا پنجم دی ماه جاری ادامه دارد و بعد از قرعه کشی، اسامی برگزیدگان9 دی ماه اعلام می شود.

زارع بیان کرد: به محض اینکه زمان ثبت نام به پایان رسید، قرعه کشی انجام شده و از طریق پیامک به دانشگاهیان اطلاع رسانی می شود.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به تمدید ثبت نام دانشگاهیان در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان ادامه داد: در حال حاضر تصمیمی مبنی بر تمدید ثبت نام اخذ نشده است، نهایتا این تصمیم گیری تا دوشنبه هفته جاری اتخاذ خواهد شد. 

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: این دوره از ابتدای بهمن ماه سال جاری شروع و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده  ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به استقبال دانشجویان در دوره هفدهم  در این دوره  افزایش سهمیه داریم و 17 هزار نفر از زائران در قالب 420 کاروان از اول بهمن ماهبه عتبات عالیات اعزام می شوند.

زارع اظهار کرد: امسال دانشجویان می‌توانند از وام عتبات دانشگاهیان استفاده کنند که یک و نیم میلیون تومان با کارمزد چهار درصد برای دانشجویانی که هوایی اعزام می‌شوند و یک میلیون تومان برای دانشجویانی که زمینی اعزام می‌شوند ،در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اعزام دانشجویان به سوریه یادآور شد: در حال حاضر باید از سوی سازمان حج و زیارت به ما اعلام و سهمیه ای در این خصوص اتخاذ شود.

انتهای پیام/

اما و اگرهای تمدید مهلت ثبت نام در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.