سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل 30 مجتمع آبرسانی روستایی هرمزگان نیازمند اعتبار

تکمیل عملیات ساخت 30 مجتمع آبرسانی روستایی هرمزگان نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: برای تکمیل 30 مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این مجتمع ها مشکل کمبود یا نبود آشامیدنی بیش از 620 روستا با بیش از 300 هزار نفر رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: برای اجرای این مجتمع‌ها تاکنون حدود 200 میلیارد تومان اعتبار تأمین و هزینه شده است.

مهندس حمزه پور با اشاره به اینکه تنها راه تسریع در تکمیل مجتمع‌های روستایی تأمین اعتبار از محل اعتبارات ردیف ملی و صندوق توسعه ملی است گفت: امیدواریم با همراهی نمایندگان و استاندار هرمزگان با تصویب و تامین اعتبارات موردنیاز را شاهد تکمیل و بهره برداری هر چه زودتر این مجتمع ها باشیم.

وی افزود: تاکنون با راه‌اندازی 18 سایت آبشیرین کن با تولید سالیانه 11 میلیون مترمکعب آب شیرین در سال آب بیش از 150 روستا تأمین شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: بیش از 10 سایت آبشیرین کن نیز برای تأمین آب آشامیدنی بیش از 130 روستا در دست اقدام است که برای بهره‌برداری و تکمیل آن‌ها حدود 200 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و تأمین اعتبارشده است.

انتهای پیام/ز

تکمیل ساخت 30 مجتمع آبرسانی روستایی نیازمند 500 میلیارد تومان اعتبار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.