سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح "زندگی به رنگ خدا" در زنجان

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح "زندگی به رنگ خدا" با محوریت بقاع متبرکه در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ بهزاد شکوری مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان  گفت:اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بهره‌گیری از ظرفیت بقاع متبرکه طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری بحث روش و سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلامی است، افزود: بر همین اساس اداره اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج زندگی به سبک اسلامی و با هدف نهادینه کردن زندگی به سبک اسلامی ویژه برنامه‌ای را با عنوان طرح "زندگی به رنگ خدا" اجرایی کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح با همکاری مربیان دوره دیده در قالب سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این طرح با سرفصل‌هایی از قبیل مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، ازدواج و همچنین فرزندپروری با هدف جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی اجرا می‌شود.

شکوری با بیان اینکه طرح "زندگی به رنگ خدا" با محوریت بقاع متبرکه و برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی اجرا می‌شود، اضافه کرد: اجرای این طرح در سطح جامعه تاثیرات بسیار مثبتی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد توجه در طرح "زندگی به رنگ خدا" مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، اضافه کرد: در پایان دوره آموزشی سبک و روش زندگی اسلامی به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه طرح "زندگی به رنگ خدا" برای نخستین بار در استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این طرح سال‌های آینده در سطح امامزادگان استان گسترش پیدا می‌کند.

شکوری با بیان اینکه در این طرح آموزش بانوان مورد توجه است، اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده روزانه بانوان در بقاع متبرکه در تلاش هستیم که از ظرفیت بقاع متبرکه در این زمینه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه بزرگترین ظرفیت‌های فرهنگی استان از لحاظ گستردگی و تاثیرگذاری هستند، تصریح کرد: در واقع بقاع متبرکه امانت‌های ارزشمند و میراثی گرانبها هستند که اوقاف نیز در تلاش برای استفاده حداکثری از ظرفیت آنها است

انتهای پیام/ن

اجرای طرح "زندگی به رنگ خدا" با محوریت بقاع متبرکه در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.