سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی با خرید کالای ایرانی

همه برای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی می بایست کالای ایرانی بخریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امام جمعه دیشموک در خطبه‌های امروز نماز این شهر گفت: برخی کالا‌هایی وارداتی به ایران کالا‌های غیربهداشتی و بی کیفیت هستند که در ایران مشابه این چنین کالا‌هایی به صورت خوب و مرغوب وجود دارد و همه ما ملزم به استفاده کالای داخلی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هستیم.


خطیب جمعه دیشموک با اشاره به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبرمعظم انقلاب گفت: در بودجه سال ۹۷ اجرای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هیچ مصوبه‌ای دیده نمی‌شود.


حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند" رفع وابستگی کشور اسلامی در جنگ اقتصادی با کفر تکلیف همگانی است" افزود: نه تنها مسئولان بلکه مردم هم برای اجرای اقتصاد مقاومتی وظیفه دارند که خوب عمل کنند و در مصرف آب، برق و ذخایری که وجود دارد صرفه‌جویی کنند.


خطیب جمعه شهر دیشموک ادامه داد: مسئولان باید با همت جهادی طرح های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند چرا که دشمنان برای از بین بردن انسجام و اتحاد ملت ایران از هیچ تلاشی فروگذارنیستند.


وی با اشاره به اینکه دولت در لایحه بودجه سال ۹۷ برنامه‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی در نظر نگرفته است ازنمایندگان مجلس و قوه قضائیه خواست در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.


راوند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته در خصوص نادیده نگرفتن مشکلات مردم افزود: مسئولان باید رفع مشکلات مردم را جدی بگیرند و از حاشیه‌سازی پرهیز و به رفع مشکلات مردم بپردازند.


وی با اشاره به روز سوم دی‌ماه روز ثبت‌احوال ازکارکنان این اداره خواست در خصوص نامگذاری افراد و ثبت نام‌های فرزندان بیشتر دقت کنند.


راوند گفت:استاندار محترم استان در سفرخود به این منطقه در زمینه راه‌اندازی اداره ثبت‌احوال در دیشموک قول مساعد داده اند.


خطیب جمعه دیشموک افزود: امیدوارم شورای اسلامی این شهر با برنامه ریزی دقیق و در اولویت قرار گذاشتن مشکلات منطقه در صدد رفع این مشکلات باشند.

انتهای پیام/د

اجرای اقتصاد مقاومتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.