سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان موانع ازدواج را رفع کنند

امام جمعه بافق در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بافق به موضوع ادعا‌های استکبار جهانی در رابطه با موشک ایرانی و موضع کشور بحرین اشاره کرد و اظهار داشت: دلایل امریکا برای اثبات ایرانی بودن موشک‌های بحرین سخیف و مضحک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: عدم موافقت جامعه‌ی جهانی در سازمان ملل برای تغییر قدس به پایتخت اسرائیل و مخالفت کشور‌ها نشان از انزوای آمریکا و زیاده خواهی‌های آمریکا دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) به تشریح آیاتی از سوره مریم در این باره پرداخت و گفت: مسیحیان باید با پیروی از حضرت عیسی بن مریم (ع)، اهداف این پیامبر الهی را دنبال کنند.

امام جمعه بافق همچنین ولادت امام حسن عسکری و حضرت عبدالعظیم حسنی را تبریک گفت و با تشریح زندگانی آنان بر ضرورت پیروی از سیره ائمه اطهار تاکید کرد.

سلیمانی با تبیین دوران حکومت امام حسن عسکری (ع) افزود:امام حسن عسکری در پایگاه نظامی که زندان بود اوضاع شیعیان را باه طور غیر مستقیم کنترل می‌کرد.

وی بیان داشت: در دوران آن حضرت عده‌ای برای تخریب اعتقادات مردم، شبهات دینی را مطرح می‌کردند که امام حسن عسکری آنان را جواب می‌داد و با ارتباطی که با شیعیان داشت اجازه توطئه چینی دشمنان را نمی‌داد.

خطیب نماز جمعه بافق درادامه سخنان خود به زلزله‌های اخیر در مناطق کشور اشاره کرد و از همگان خواست با پرهیزگاری و دوری از گناه به انفاق بپردازند و با کمک به نیازمندان و دست گیری از آنان تا برخی از مصیبت‌های الهی کم شود.

گرامی داشت روز ثبت احوال و تشریح خدمات این نهاد در زمینه‌های مختلف و تبیین جایگاه دو مقوله عف و بخشش در زندگی و ضرورت توجه به فرهنگ دوستی و محبت درخانواده‌ها از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ف

موانع ازدواج باید رفع شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.