سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سراوان:

رعایت نکات مهندسی و ایمنی در ساخت مسکن باید مدنظر همگان باشد

امام جمعه سراوان گفت: رعایت نکات مهندسی، مقاوم سازی و ایمنی در هنگام ساخت مسکن باید مورد توجه همگان باشد و سازمان نظام مهندسی نیز نظارت ویژه‌ای بر روی ساخت و ساز‌ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام مجتبی بامری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سراوان اظهار داشت: برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار و مقابله با حوادث احتمالی، رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

بامری  افزود: با توجه به زلزله‌های امسال در کشور نیاز است تا نظام مهندسی در هنگام ساخت و ساز مسکن شهری و روستایی نظارت ویژه‌ای بر این روند داشته باشد تا بتوان میزان خسارت ناشی از بلایای طبیعی را کاهش داد.

وی بیان کرد: نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی باید بر روند ساخت و ساز‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین مقاوم سازی خانه‌ها باید مورد توجه همگان باشد.

امام جمعه سراوان گفت: همگان باید مواظب مکر و حیله انگلیس خبیث بود، زیرا روباه پیر به دنبال ایجاد توطئه در کشور‌های اسلامی است.

حجت الاسلام بامری اظهار داشت: دشمنان دست از دسیسه و توطئه‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران برنخواهند داشت بنابراین مردم و مسئولان باید نسبت به این مساله هوشیار باشند.

وی با اشاره به شیطنت‌های انگلیس و آمریکا در خاورمیانه افزود: این کشور‌ها برای نا امید کردن و ایجاد تفرقه در میان مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی بیان کرد: آمریکا نظام جمهوری اسلامی ایران را دشمن‌ترین کشور به خود می‌داند.

انتهای پیام/ع

 مقاوم سازی خانه‌ها باید مورد توجه همگان باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.