سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمان به خدا پناهگاه مسلمانان

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: تنها پناهگاه برای مسلمانان ایمان به خداوند است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان افزود: ایمان در اسلام آن باور درونی است که انسان با آن به وحدت می‌رسد و دیگر جدایی میان انسان و ایمان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: انسان در دوران زندگی به پناهگاه احتیاج دارد که ممکن است برای داشتن آن چیز‌هایی را در نظر بگیرد، اما امام علی (ع.) به دلیل ایمان بالا همیشه تنها پناهگاه خود را خداوند و ایمان به او می‌دانسته است.

وی همچنین در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی (ع.) به همه مردم و به خصوص مسیحیان گفت: در قرآن کریم بسیار زیبا از حضرت عیسی (ع ) و مادر گرانقدرشان، مریم کبری گفته شده و این بانو از پاک‌ترین زنان تاریخ خوانده شده است.

آیت الله نورمفیدی همچنین ولادت امام حسن عسکری (ع.) را تبریک گفت و افزود: این امام بزرگوار سخت‌ترین دوران را گذرانده و بزرگترین مسئولیت وی نگهداری و مراقبت از امام زمان بوده است.

وی در ادامه گفت: او حتی تولد امام زمان را از همگان مخفی نگه داشت و در زمان شهادت امام حسن عسکری (ع.)، امام زمان ۵ سال سن داشته است.

وی اظافه کرد: امام حسن عسکری (ع.) در آن زمان با وجود تمام سختی‌ها سازمان ساماندهی شده‌ای از وکلا داشته است که از طریق آن‌ها با مردم در ارتباط بوده است.

آیت الله نورمفیدی گفت: این امام گرانقدر و همه‌ی امامان و پیامبران این کار‌ها را برای حفظ اسلام کرده اند.

وی افزود: امیدواریم امامانمان را بشناسیم و از آن‌ها پیروی کنیم.

وی در پایان گفت: انسان‌ها باید در اطاعت از خداوند خویشتن دار باشند و برای افزایش تقوا در خود تلاش کنن.
 
انتهای پیام/ق
 

پناهگاه مسلمانان ایمان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.