سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهید ابراهیمی

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید حسن ابراهیمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را در ادامه بخوانید:

شهید حسن ابراهیمی سال 1329 در شهرستان سردشت در خانواده ای متدین و با تقوی به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا مقطع دبیرستان ادامه داد اما در این سال به علت فقر و تنگدستی خانواده از تحصیل دست کشید و برای امرار معاش و تامین مخارج زندگی به استخدام آموزش و پرورش درامد و جهت خدمت به روستاهای مرزی رفت . بعد از پیروزی انقلاب از مبارزه دست نکشید و با جمع اوری اطلاعات از محل تجمع گروهکهای ضدانقلاب دین خود را به خوبی نسبت به نظام جمهوری اسلامی اداء نمود .


به همین خاطر بارها توسط ضدانقلاب دستگیر و شکنجه شد ، اما شهید به علت اعتقادی که به نظام داشت هیچوقت ترسی به دل راه نداد و دائماً در حال مبارزه بود . تا اینکه در سال 62 در حین انجام ماموریت که برای گرداوری پاره ای اطلاعات به خاک عراق رفته بود توسط ضدانقلاب دستگیر شد و بعد از تحمل شکنجه های فراوان سرانجام درتاریخ62/4/1 به شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید حسن ابراهیمی 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.