سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس نهضت اسلامی افغانستان:

ناامنی افغانستان و قدس توسط یک جبهه انجام می شود

مولوی «محمد مختار مفلح» گفت: مسلمانان دشمن واحد دارند، همان دست که قدس را به خون کشید، همان دست هلمند، قندهار، بلخ و کابل را به آتش کشیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مولوی «محمد مختار مفلح»، رئیس نهضت اسلامی در همایش «کابل و قدس، آیینه تمام نمای یک فاجعه» گفت: مسلمانان دشمن واحد دارند، همان دست که قدس را به خون کشید، همان دست هلمند، قندهار، بلخ و کابل را به آتش کشیده است.

وی اظهار داشت: آمریکا با ایجاد فضای رعب و وحشت در میان کشورهای اسلامی، سلاح خود را به دولت‌های عربی به فروش می‌رساند.

مفلح افزود: مسلمانان دشمن واحد دارند، همان دست که قدس را به خون کشید، همان دست هلمند، قندهار، بلخ و کابل را به آتش کشیده است.

رئیس نهضت اسلامی افغانستان تاکید کرد: آمریکا به تروریست ها و مخالفین مسلح دولت سلاح توزیع می‌کند تا دامنه ناامنی و جنگ ادامه یابد و حضورشان در کشور دوام پیدا کند.

رئیس نهضت اسلامی با تاکید بر این موضوع که آزادی قدس آرمان هر مومن و مسلمان است گفت: نابودی فلسطین، نابودی امت اسلامی است و بیت‌المقدس و افغانستان هر دو قربانی تروریسم هستند و امنیت کابل وابسته به امنیت قدس می‌باشد.

مفلح تصریح کرد که اجلاس سران سازمان کشورهای اسلامی یک بار دیگر چهره واقعی سران کشورهای مستکبر عربی را نشان داد. او گفت که رژیم سعودی چشم به جیب مسلمانان دوخته و با استفاده از حرمین شریفین، پول مسلمانان را به جیب ترامپ و دختر او می‌ریزد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.