سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از تیم سنگ نوردی اعزامی کرمان به سنگاپور

تیم 11 نفره ی سنگ نوردی اعزامی استان کرمان به رقابت های نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا در سنگاپور، صبح امروز در میان استقبال جامعه ورزش استان وارد فرودگاه کرمان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سارا زراعت زاده، تنها عضو این تیم است که موفق شد در مسابقات سنگ‌نوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا در سنگاپور عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند و مدال نقره را برگردن آویزد.

مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در دو سطحC وD ، به صورت ترکیبی و در سه ماده لید، بولدر و سرعت،  برای نخستین بار از 25 آذر جاری در سنگاپور آغاز شد.

تیم 11 نفره ی استان کرمان با ترکیب امیرمحمد شیخ شعاعی، ساسان ایرانمنش، بنیامین زنگی آبادی، امیر علی نصری، زهرا کهنوجی، زهرا مقدمی، کیانا رشیدی، یگانه سلیمانی، ایناز محمدی، سارا زراعت زاده و فاطمه محمدی به مربیگری ساجده سلطانی و علیرضا باقری و سرپرستی عصمت گنجعلی پور، در قالب تیم ملی در رقابت های سنگنوردی نونهالان و نوجوانان آسیا در سنگاپور حضور یافت.

کاروان اعزامی ایران با 26 ورزشکار در این رقابت ها حاضر شد که در نهایت در رده سنی نوجوانان D، سارا زراعت زاده از کرمان موفق به کسب نایب قهرمانی شد و تامیلا تذری از مشهد در جایگاه چهارم مسابقات قرار گرفت.

رقابت های سنگنوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا 25 تا 27 آذرجاری به میزبانی سنگاپور برگزار شد.

انتهای پیام/ب

مراسم استقبال از سنگنوردان نوجوان کرمانی در فرودگاه کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.