سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان ليگ واترپلو:

من هم يك داور طلبكارم/ تصفيه حساب با داوران ليگ امسال الويت برطلبكاران قبلي داور

سرپرست سازمان ليگ برتر واترپلو گفت: در حال حاضر تصفيه بدهي داوران حاضر در ليگ امسال در اولويت است

علي گرامي در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: درحال حاضر پرداخت دستمزد داوران ليگ امسال در اولويت قرار دارد و تاكنون 4 هفته حق داوري ليگ امسال را پرداخت كرديم و در نظر داريم حق داوري 4 هفته ديگر رقابت هاي ليگ برتر را نيز به زودي پرداخت كنيم وي گفت: بنده نيز مثل ساير داوران نيز بخشي از مطالبات خود را دريافت نكردم اما در حال حاضر اولويت پرداخت دستمزد داوران ليگ امسال است به طوريكه نمي خواهيم در اين دوره حق الزحمه داوران به سال آينده موكول شود .

گرامي افزود: همچنين طي صحبت هاي انجام شده با مسئولان فدارسيون قرار شد پس از پرداخت بودجه فدارسيون مطالبات داوران را ازاين مبلغ پرداخت كنيم و در نظر داريم در صورت مهيا شدن شرايط تا پايان امسال حداقل 50 درصد مطالبات انها را پرداخت و مطالبات باقي مانده را به صورت منظمي پرداخت كنيم.

وي تصريح كرد: باتوجه به اينكه رشته هاي زيادي زير نظر فدارسيون فعاليت مي كند به همين دليل پس از تزريق بودجه از سوي وزارت ورزش و جوانان ما بايد مسائل مالي را به دقت بررسي كنيم و كه داوران بستگي به مبلغي است كه از سوي مسئولان ورزش به فدارسيون پرداخت مي شود.

سرپرست كميته داوران واترپلو: برداشت مطالبات داوران در حيطه اختيارات بنده نيست

همچنين مسعود رضواني، سرپرست كميته داوران واترپلو گفت: تاكنون بخشي از حق الزحمه همه داوران رقابت هاي ليگ برتر و همچنين داوران حاضر در مسابقات قهرمان كشوري پرداخت شده است تاكنون نتوانستيم مطالبات داوران دورههاي گذشته ليگ برتر را پرداخت كنيم.

رضواني افزود: چندين بار براي پرداخت مطالبات گذشته داوران پيگيري مي كرديم كه به دليل مشكلات مالي امكان پرداخت اين بدهي ها وجود نداشت، همچنين پرداخت مطالبات داوران در حوزه اختيارات ثب نيست و مسئولان بايد به دنبال برطرف كردن اين مشكل باشند.

وي خاطر نشان كرد: مطالبات داوران از فدارسيون قبلي باقي مانده است اما با اين حال در نظر داريم پس از برطرف شدن مشكلات مالي مطالبات آنها را پرداخت كنيم.

ياد آور شد: طي 2 سال گذشته داوران ليگ برتر واترپلو دستمزد و حق الزحمه خط را دريافت نكردند و مسئولان به دنبال برطرف كردن اين مشكل هستند، اميدواريم به زودي بودجه فدارسيون تزريق و مشكلات از اين طريق بتوانند مطالبات چند سال گذشته داوران را پرداخت كنند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.