سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل ۲۵ هزار دانشجو در واحد‌های دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خبر داد: ۲۵ هزار دانشجو در مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی تحصیل می‌کنند.

امامعلی عاشری رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛گفت: در حال حاضر ۲۵ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در ۵۳۰ رشته محل کارشناسی و در ۱۳۰ رشته محل کارشناسی ارشد در ۱۸ واحد دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی تحصیل می‌کنند.

وی گفت: امکانات آزمایشگاهی مناسب، کیفیت بالای آموزشی و ایجاد شرایط تحصیل برای همه اقشار جامعه از جمله مزایای دانشگاه پیام نور است که باعث شده است این دانشگاه نقش مهمی در بالا بردن سطح علمی در کشور ایفا نماید.

عاشری با اشاره به فعالیت ۱۴۵ نفر در هیئت علمی این دانشگاه افزود: ارائه ۵۰۰ مقاله ISI و گزارش‌های معتبر ملی و منطقه‌ای و نیز چاپ ۷۰ عنوان کتاب از جمله فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی است.

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از افتتاح دو سالن ورزشی در واحد‌های دانشگاه پیام نور در ماکو و میاندوآب در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این دو سالن ورزشی با بیش از ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مجموعا در افزون بر سه هزار و ۷۵۰ مترمربع زیر بنا احداث شده اند.

انتهای پیام/ح

 

 وجود ۱۸ واحد دانشگاهی پیام نور در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.