سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۵۴ کیلوگرم مواد افیونی در مرز‌های سرخس و تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی در مرز‌های سرخس و تایباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار ماشاء‌الله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: پیرو اخبار واصله مبنی بر احتمال تردد قاچاقچیان مواد مخدر از حوزه سرزمینی هنگ مرزی سرخس و با عنایت به اهمیت و ارزیابی بالای خبر مراتب به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت .
 
وی افزود:با انجام ردزنی‌های دقیق و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مرزی نهایتا محموله به مقدار ۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر شامل ۳۴ کیلو و پانصد گرم تریاک و یک کیلوگرم حشیش کشف گردید.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۱۹ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی توسط مرزبانان شهرستان تایباد خبر داد و گفت: مرزداران پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون هنگ تایباد نیز طی عملیات اطلاعاتی از پیش برنامه ریزی شده موفق به کشف ۱۹ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین از یک خودروی شخصی شدند و یک قاچاقچی را دستگیر نمودند.

سردار جان نثار با اشاره به انسداد کامل نوار مرز توسط مرزبانان خراسان رضوی افزود: مرزداران هنگ تایباد با انجام کمین‌های شبانه روزی موفق به دستگیری ۲۷ متجاوز مرزی که قصد ورود غیرقانونی به داخل کشور را داشتند گردیدند.

انتهای پیام//ز. ج


کشف مواد مخدر مرزبانان در مرز‌های سرخس و تایباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.