سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاخص مقاله نسبت به اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۲ برابر شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: شاخص مقاله نسبت به اعضای هیات علمی در این دانشگاه نسبت به گذشته ۲ برابر شده که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر محمود رضا میری در مراسم تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تلاش روز افزون اعضای هیات علمی در زمینه پژوهش سبب شده تا این دانشگاه جزو دانشگاه‌های مطرح کشور در این زمینه معرفی شود.


وی بیان کرد: همچنین پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توانستند رتبه ششم اخلاق در پژوهش را از میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کسب کنند.


وی بر تلاش دانشجویان و اعضای هیات علمی در ایده سازی برای ثبت اختراعات جدید و تشکیل شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه تاکید کرد.


وی به انجام تحقیقات کاربردی مهم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اشاره کرد و افزود: تحقیق در زمینه بهره گیری از نانو ذرات طلا در درمان سرطان و تحقیقات مهم در بخش علوم پایه که بسیار در جهان مورد توجه و ارجاع قرار گرفته برای این دانشگاه مایه افتخار و بالندگی است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در سال‌های اخیر تحقیق و پژوهش به جامعه نزدیکتر شده است.


میری اظهار داشت: فرهنگ و علم مهمترین و والاترین ثروت محسوب می‌شود و علمی که برای فرهنگ سازی و تغییر روش‌های رفتاری ناصحیح در جامعه گام بردارد علمی غنی و ارزش آفرین است.

انتهای پیام/گ

دوبرابر شدن شاخص مقاله نسبت به اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.