سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سمنان;

جمع آوری 40 متکدی در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان از اجرای هفت طرح و جمع آوری 40 متکدی در سال جاری در این شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان سمنان از اجرای هفت طرح و جمع آوری 40 نفر در سال جاری خبر داد و با اشاره به تدوین قوانین و آیین نامه های مرتبط با ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در سطح کشور گفت: ادارات و دستگاه هایی که در این زمینه مسئولیت دارند باید با تمام قوا برای اجرای وظایف خود تلاش کنند .


وی فرهنگسازی و انجام فعالیتهای فرهنگی در برخورد شهروندان با متکدیان و خودداری از کمک به آنها و اسکان متکدیان در فضای مناسب را از اهم اهداف ستاد دانست و افزود : با کمک رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و نیروهای مردمی و اطلاع رسانی آنان موضوع تکدی گری به صورت ریشه‌ای حل و فصل شود.


شناسایی 58 کودک کار و خیابانی در سمنان


فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان سمنان از شناسایی 58 کودک کار و خیابانی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت : در حال بررسی وضعیت خانواده های آنان با محوریت بهزیستی هستیم.


دانایی با اشاره به فرهنگ بالای مردم شهر سمنان و مشارکت آنان در کمک به محرومین با اشاره به فعالیت موسسات خیریه سازمان های مردم نهاد در این بخش گفت : مشارکت مردم با ستاد ساماندهی متکدیان می توانند کمکی به افراد نیازمند واقعی بوده و از سوء استفاده افراد سودجو پیشگیری نماید.


انتهای پیام / ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.