سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دسترسی به راه آهن تربت حیدریه نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر کل راه آهن شرق کشور گفت : کوتاه کردن مسیر دسترسی به ایستگاه راه آهن تربت حیدریه نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر کل راه آهن شرق کشور در دیدار با مسوولان تربت حیدریه گفت : اداره کل راه آهن شرق برای مشارکت در این پروژه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده و برای اجرای این پروژه مورد نیاز مردم تربت حیدریه مسوولان محلی باید مشارکت داشته باشند .

حسن ماسوری گفت : راه آهن شرق تاکنون برای طرح مطالعاتی مسیر دسترسی به ایستگاه راه آهن دو میلیارد ریال به مشاور پرداخت کرده و در ادامه لازم است مسوولان محلی این شهرستان رایزنی های خود را با وزارت راه و شهرسازی و مجموعه را آهن کشور به طور جدی دنبال کنند.

فرماندار تربت حیدریه در ادامه با انتقاد از بی تدبیری مسئولین گفت : در گذشته این مسیر ۱۲ کیلومتری به ۸ کیلومتر کاهش داده می شد اما اکنون مشخص شدن قصورات دیگر دردی را درمان نمی کند و بهر حال مردم این دیار تاوان این بی تدبیری را می پردازند و مزیت های سفر با راه آهن برای مردمان این خطه کاسته شده است .

محمد خالق نیا افزود : قرار بود از طریق خط ریلی تربت حیدریه شهرندان به مشهد، تهران، خواف، طبس، کرمان، اصفهان، یزد، بندرعباس و شیراز سفر کنند، اما اکنون به طور میانگین روزانه تنها ۱۰۰ نفر از طریق ایستگاه راه آهن این شهرستان، به دیگر نقاط کشور سفر می کنند.

وی گفت : عمده ترین علت فقدان اقبال به سفر ریلی در این خطه را علی رغم ارزانی و مطمئن بودن قطار نسبت به دیگر وسائط، دور بودن تقریبی ایستگاه راه آهن از شهر و آگاه نبودن مردم از امکانات و ظرفیت های خوب ایستگاه راه آهن در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام ز.ج


دیدارمدیر کل راه آهن شرق کشور با مسوولان تربت حیدریه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.